[Fellowship-Slovenia] Širjenje liste

Andrej Kositer andrej.kositer at agenda.si
Fri Feb 26 08:56:09 UTC 2010

----- "Matija Šuklje" <hook at fsfe.org> wrote:
| Najprej oprosti za pozen odgovor. Sem imel precej gužve te dni.
| Ker bi šlo za novo skupino, ki se loteva problematike FOSS z bolj aktivistično-filozofsko-pravniško-akademsko-lobističnega vidika in ne bi nosila balasta in zamer kakšnih že obstoječih skupin, bi lahko veliko bolje delovala kot povezovalec med njimi.
| Zato bi tudi predlagal, da se sprejema v FSFE Slovenija samo individuume in ne skupin kot takih. Za skupine bi bilo pa IMHO najelegantnejše, da se pridružijo kot „associate“ in s tem obdržijo svojo avtonomnost.

Se z Mitjo 110% strinjam o razlogih za potrebnost FSFE Slovenija! Ni skoraj nič za dodat.
Pri članstvu pa ne vidim razloga zakaj skupine/podjetja kot takšne ne bi bili člani? Razen če ni nekih formalnih zadreg kar se tiče zahtev FSFE ali siceršnje prakse.

Takšna skupina je tudi COKS ki jo koordiniram. COKSu je v interesu da je skupinski član FSFE SLO. S tem odpremo možnost za novo mreženje in sodelovanje. Tega nam pa vedno manjka :)

lp

--
Andrej Kositer, CEO, www.agenda.si/Andrej_Kositer

Predlog! Obiscite prenovljeno spletno stran www.agenda.si

ODPRTA KODA IN LINUX
STORITVE : POSLOVNE RESITVE : UPRAVLJANJE IT : INFRASTRUKTURA IT : IZOBRAZEVANJE : PROGRAMSKA OPREMA

Visit our updated web page at www.agenda.si

OPEN SOURCE AND LINUX
SERVICES : BUSINESS SOLUTIONS : IT MANAGEMENT : IT INFRASTRUCTURE : TRAINING : SOFTWARE