[Fellowship-Slovenia] Poročilo 2. sestanka FSFE Fellowship Slovenija (11. feb. 2010)

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Sat Feb 13 18:54:39 UTC 2010

Dne sobota 13. februarja 2010 ob 17:35:07 je milan Pss napisal(a):
> Milan Lazarevič  ;)

Whoops. Se opravičujem! :\

> glede gimnazij bi dodal še predlog: ker večina ni nikoli bila v kontaktu z
> drugimi programi kot MS bi mogoče lahko na USB ključkih imeli nekaj verzij
> odprtih sistemov (ubuntu, moblin,...) tako bi v okviru računalništva lahko
> kakšnš uro učencem povedali kaj več o odprti kodi zraven pa bi lahko učenci
> sami poklikali in malo preizkusili ubuntu ipd. da vidijo da to ni noben bav
> bav. osebno bi rade volje sodeloval pri tem

To bi bila ideja. Pa da bi kdo prinesel kakšen laptop, da bi lahko videli do
česa se lahko „spimpa“ — to bi mogoče mularijo bolj privleklo.

Hmmm, delavnica „Pimp My Desktop“, ki bi vključevala install party ;)

> zelo se mi je dopadla ideja o templatih za vračanje "MS in apple davka"
> ampak se mi sanja ne kaj in kako saj do četrtka nisem vedel da sploh
>  obstaja možnost da vračajo EURO. bi zelo rad pomagal pri tem projektu pa
>  ne vem kako, če ima kdo idejo naj pove in računa na mojo pomoč.

Yup, že EULA to dopušča. Se pa delajo *zelo* neumne in se izogibajo temu, da
bi plačal.

Več info:
http://racketware.info
http://wiki.fsfe.org/WindowsTaxRefund

> pa tut kakšno stran mi ne bo problem prevest,

Sweet! :D

lp,
Matija

--