[Fellowship-Slovenia] Poročilo 2. sestanka FSFE Fellowship Slovenija (11. feb. 2010)

milan Pss pss.milan at gmail.com
Sat Feb 13 16:35:07 UTC 2010

Milan Lazarevič  ;)

glede gimnazij bi dodal še predlog: ker večina ni nikoli bila v kontaktu z
drugimi programi kot MS bi mogoče lahko na USB ključkih imeli nekaj verzij
odprtih sistemov (ubuntu, moblin,...) tako bi v okviru računalništva lahko
kakšnš uro učencem povedali kaj več o odprti kodi zraven pa bi lahko učenci
sami poklikali in malo preizkusili ubuntu ipd. da vidijo da to ni noben bav
bav. osebno bi rade volje sodeloval pri tem

zelo se mi je dopadla ideja o templatih za vračanje "MS in apple davka"
ampak se mi sanja ne kaj in kako saj do četrtka nisem vedel da sploh obstaja
možnost da vračajo EURO. bi zelo rad pomagal pri tem projektu pa ne vem kako,
če ima kdo idejo naj pove in računa na mojo pomoč.

pa tut kakšno stran mi ne bo problem prevest,

lp
milan