belasting-vm (dankzij vagrant) is niet veilig met de standaardinstellingen!

Kevin Keijzer the_unconventional at fsfe.org
Sun Jan 26 00:20:33 CET 2014

Hoi Felix,

On Sat, 2014-01-25 at 15:26 +0100, Felix C. Stegerman wrote:

> Dat was dus een slecht idee.  Ik vergeet soms hoe ontzettend onveilig
> de standaardinstellingen van vagrant zijn.  Ik heb mijn script offline
> gehaald en vervangen door een waarschuwing het niet te gebruiken.  Ik
> zal eens kijken of ik het veilig(er) kan maken, en anders komt er in
> elk geval een grote waarschuwing bij over waar je op moet letten.

Ik stond net op het punt om het aan m'n site toe te voegen toen ik je
mail ontving, dus ik heb het maar niet gedaan.

Als je er nog een veilige omgeving van weet te maken, hoor ik het graag.
Eventueel kan ik er dan zelf natuurlijk ook bij zetten dat het niet
geschikt is voor onervaren gebruikers zonder kennis van de risico's.

--
Met vriendelijke groeten, / With kind regards,

Kevin Keijzer

FSFE Edu Team

kevin at quietlife.nl / the_unconventional at fsfe.org

()  against HTML e-mail