"Ask the Candidate" -- maar nu in Nederland

Ot van Daalen ot.vandaalen at bof.nl
Thu Mar 4 14:15:49 CET 2010

Hi Adriaan, er zijn meerdere initiatieven aan het ontstaan.

GeenCommentaar wil een vergelijkend warenonderzoek doen, en een
onderdeel wijden aan privacy. De PrivacyBarometer wil hetzelfde doen.
Mogelijk wil Sargasso meehelpen (dat weet ik niet, ik heb steeph
ingekopieerd). Open source kan dan ook worden meegenomen, ik heb Arjen
Kamphuis ingekopieerd, die misschien geinteresseerd is. En Bits of
Freedom helpt ook graag mee, als follow up van haar campagne voor
digitale vrijheid:
https://www.bof.nl/2010/03/01/vraag-jouw-politieke-partij-digitale-vrijheid-te-beschermen/.

@Joost, gaan jullie de "kieswijzer" op een speciaal daarvoor gemaakte
site publiceren? Dan is dat mogelijk een site waar ook anderen aan mee
willen helpen.

Groet!
--
Ot van Daalen