Document Freedom Day 2010

Jelle de Jong jelledejong at powercraft.nl
Wed Mar 3 10:25:20 CET 2010

Hoi Adriaan,

Adriaan de Groot wrote, on 03-03-10 09:55:
> gaan er nederlandse fellows iets aan doen? Vorig jaar meen ik dat
> er drie of vier DFD events waren in de BeNeLux, dus er is wel
> ruimte voor.

Ik heb niet de tijd om iets te organiseren, maar als er iets in
Nederland georganiseerd wordt, ben ik wel bereid een middag langs te
komen om mensen daar te woord te staan.

Ik kan mij echter herinneren dat vorig jaar in Baarn niet echt veel
onbekende gezichten te zien waren. Het heeft niet echt nut om
informatie te geven aan mensen die er al een hoop van af weten.

Ik wacht af of iemand iets onderneemt en kom misschien langs om mee te
helpen.

Met vriendelijke groet,

Jelle