[fsfe-fi] Matkalle FSCONSiin Göteborgiin marraskuussa?

Otto Kekäläinen otto at sange.fi
Thu Sep 10 22:06:23 CEST 2009

(pahoittelen spämmausta, mutta asiasta kiinnostuneita lienee useammalla
listalla)

ma, 2009-09-07 kello 01:26 +0300, Arto Teras kirjoitti:
> Hei,
>
> Göteborgissa 13-15. marraskuuta järjestettävän The Free Society
> Conference and Nordic Summit (FSCONS) -konferenssin ohjelma alkaa olla
> valmiina. Katso lisätietoja alta ja konferenssin omilta sivuilta
> (http://fscons.org/).
>
> Onko kiinnostuneita lähtijöitä? Voitaisiin varata yhdessä
> hytti/hyttejä laivalta Helsinki-Tukholma-Helsinki tai
> Turku-Tukholma-Turku ja mennä loppumatka Göteborgiin joko junalla tai
> vaihtoehtoisesti autolla, jos jollain on sellainen käytettävissä.
>
> Terveisin

> [...]

Minä ajattelin lähteä ja olen kiinnostunut matkojen ja majoituksen
yhteistilauksesta, jos sillä pääsee reissuun halvemmalla. Yhdessä
matkustaminen voi olla myös hauskempaa ;)

Minusta tosin matka kannattaisi tehdä lentäen, koska se olisi
huomattavasti nopeampaa ja todennäköisesti ekologisempaakin.

Hoidatko sinä Arto organisoinnin?