[FSFE-SI] Prevod spletne strani public money public code

Anton Luka Šijanec anton at sijanec.eu
Mon Feb 13 14:13:53 UTC 2023

Živjo!

Jaz sem stran v celoti (podnapisi za video, odprto pismo in tekst) že
prevedel 5. 2., čakam še na fsfe račun za merge request. Na sestanek v
petek pridem. Svoj prevod sem naznanil na ML librehosting at rš,
translators at fsfe in IRC.

Prevod strani si lahko ogledate na http://bwww.4a.si/sl/ -- komentarji
so do dobrodošli.

LP