[FSFE-SI] Vračilo kupnine za Windows

Mihael S. smihael at gmail.com
Tue Nov 29 11:11:12 UTC 2022

Pozdravljeni,

pred leti sem v medijih zasledil novico iz sosednje Italije, kjer je
prodajalec dolžen povrniti denar, če kupec na računalniku noče Windowsov in
ne sprejme Microsoftove EULE. Spomnim se tudi podobnih primerov iz Francije.

Do sedaj s tem nisem imel težav, ker sem prenosnike kupoval v tujih
spletnih trgovinah, ki večinoma ponujajo možnost nakupa brez
prednameščenega sistema.
Tokrat sem se odločil za nakup v slovenski trgovini, vendar željenega
modela prenosnika brez prednameščenega sistema nimajo v ponudbi.

Subjektivna ocena je, da se je stanje še poslabšalo, saj je bilo včasih
vsaj nekaj ponudbe s prenosniki s FreeDos-om, zato me zanima ali ima kdo
izkušnje z zahtevami za vrnitev licenčnine v Sloveniji? Ali je to stvar
trgovca, distributerja?

Lep pozdrav,
Miha