[FSFE-SI] Vračilo kupnine za Windows

Mihael S. smihael at gmail.com
Thu Dec 1 11:04:16 UTC 2022

Zdravo Matija,

hvala za odgovor.

Časovno si tudi sam ne morem privoščiti dolgega pravdanja.  Vseeno pa ni
greh poskusiti in zelo bi bil hvaležen, če bi mi lahko posredoval vzorčno
pismo, ali pa kakšno iztočnico na relevantne pravne akte, da ne odkrivam
čisto vsega na novo.

Mislim, da je majhen korak v pravo smer že, da se dobaviteljem prenese
sporočilo o obstoju zanimanja za naprave brez zaprtih operacijskih
sistemov. Veliko proizvajalcev ponuja opcije z Linux-om, vendar se zatakne
pri distribuciji na lokalni trg. Podobno je z nišnimi proizvajalci (kot
npr. sicer odličen Slimbook), ki imajo le spletno trgovino brez lokalnega
predstavništva, kar lahko predstavila nepremostljivo birokratsko oviro pri
nakupu.

Lp,
Miha