[Fellowship-Slovenia] Fellowship srečanja

Jan Prunk janprunk at gmail.com
Mon Mar 16 19:11:11 UTC 2015

Pozdravljeni !

Zanima me ali obstaja interes za izvedbo (rednih) FSFE Fellowship srečanj ?
Ker sam predhodno še nisem bil prisoten na nobenem FSFE srečanju me zanima,
če bi lahko srečanja izvajali približno enkrat na četrtletje oz. ob dnevih
povezanih s FSFE dogodki. Bliža se Document Freedom Day 25. Marca, ko bi se
morda lahko dobili skupaj ? Morda bi lahko dogodek organizirali v kakšni
izmed ljubljanskih restavracij oz. bifeju, kaj predlagate, kje ste se prej
dobivali ? Jaz prevzamem pobudo za organizacijo, če bi vsaj še trije
potrdili udeležbo za 25. Marec.
Prosim če lahko odgovorite kar na dopisno listo, kasneje pa bom ustvaril
WIKI stran z vsemi potrebnimi informacijami v zvezi s srečanjem.

Lep pozdrav,
Jan Prunk
--
Jan Prunk   http://prunk.si