[Fellowship-Slovenia] [pipa-org] 10 obletnica Pingo 3.0 in Software Freedom Day 20.9.2014

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Thu Sep 18 15:09:30 UTC 2014

Hejhoj vsem,

se opravičujem za pozen odgovor, ampak se mi je v službi (FSFE) zagužvalo in
nisem prej utegnil pisat.

Danes sem objavil novičko na Kiberpipini strani in novico razposlal po parih
dopisnih seznamih (Kiberpipa, CreativeCommons, LUGOS).

	https://www.kiberpipa.org/sl/news/11381/vabilo-na-10-obletnico-prve-slovenske-linux-distribucije/

Zaenkrat je kar se tiče delavnic in predavanj edino Aleš Košir se javil, da bo
predaval o zgodovini Pingo Linuxa. Vse ostale naprošam, da se javite do
najkasneje ponedeljka.

Okvirna agenda za javno ponovno srečanje moštva Pingo Linux je:

18.00	sprejem in ponovno snidenje
18.30	predavanje: Kratka zgodovina Pingo Linuxa
19:15	okrogla miza o Pingo Linux in njegovem širšemu pomenu za slovensko
		računalništvo
20:30	druženje in manjša pogostitev

V kolikor se najde še kaka delavnica ali predavanje, je še dovolj manevrskega
prostora, da se ga doda.

Prilagam tudi vabilo za vse člane moštva Pingo, ki bi ga potrebovali npr. v
službi.

lp,
Matija
--
Koordinator pravnega moštva & Koordinator za Slovenijo
Free Software Foundation Europe
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
xmpp: hook at jabber.fsfe.org ▉▉   || priv. xmpp: matija.suklje at gabbler.org
sip: matija_suklje at ippi.fr      || gsm: +386 40 690 890