[Fellowship-Slovenia] [osnutek] FSFE’s new mission statement

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Fri Oct 3 14:17:44 UTC 2014

Hejhoj,

pišem vam vsem, ker ste vsi zelo relevantni za Free Software in zato pomembni
za FSFE [Free Software Foundation Europe].

Zadnje leto smo v FSFE se trudili, da bi posodobili svoj mission statement in
po več iteracijah, brainstormih in sestankih je delovna skupina prišla do
spodnjega osnutka. Vsakršni komentarji so dobrodošli in jih bomo upoštevali
ter sprejeli končen tekst na skupščini naslednji mesec.

Our mission is to empower all people in Europe in their use of technology.
Digital technology is pervasive and increasingly impacting the course of our
lives. To have technology which respects human rights, everybody must have
the right to self-determined use, to understand, adapt and share software. We
work to abolish barriers to developing and using such software, and to
enhance users' rights.

The FSFE helps the general public, professionals, institutions and the next
generation to understand how software affects them, so they can determine
their own path. We provide resources to enable a growing base of dedicated
persons and groups throughout Europe to further Free Software.

Že vnaprej hvala za komentarje.

lp,
hook
--
Koordinator pravnega moštva & Koordinator za Slovenijo
Free Software Foundation Europe
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
xmpp: hook at jabber.fsfe.org ▉▉   || priv. xmpp: matija.suklje at gabbler.org
sip: matija_suklje at ippi.fr      || gsm: +386 40 690 890