[Fellowship-Slovenia] Vabilo na neformalni pogovor o mednarodnih trgovinskih sporazumih med EU in partnericami - 20.11.

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Mon Nov 17 20:19:45 UTC 2014

Die 17. 11. 14 et hora 16.06.29 Jaka Kranjc scripsit:
> na koncu je koalicija pripravila protestno pismo in se dogodka tudi
> protestno ne bo udeležila.

Dodajam Kiberpipo, če ima kdo tam čas in interes …verjetno bi bilo fino,  bi
vsaj kdo prišel tja in povedal, da se globoko ne strinjamo s tem, da bi se
prek „trgovinskih sporazumov“ teptalo zasebnost Evropejcev in pa spreminjalo
naše avtorsko-pravne in podobne zakone.

Mene na žalost ne bo takrat v Sloveniji.

lp,
hook

--
Koordinator pravnega moštva & Koordinator za Slovenijo
Free Software Foundation Europe
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: matija_suklje at ippi.fr      || gsm: +386 40 690 890