[Fellowship-Slovenia] Razpis MIZS v nasprotju s predpisi EU

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Tue Jan 7 10:31:33 UTC 2014

Pozdravljeni,

Našel sem nek zanimiv razpis Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za
nakup licenc za programsko opremo. Če jaz kaj prav vem v takih razpisih ne sme
biti določen/poimenovan specifičen proizvajalec in/ali proizvod in je to v
nasprotju s predpisi EU. Tu pa v 3a/3b kar točno določijo produkte in
proizvajalca le teh. Kot vem bi morale biti v specifikacijah samo lastnosti,
ki naj bi jim zadoščala programska oprema, pa še tu ne sme biti samo ena možna
izbira potem. Kdo mogoče kaj več ve o tem? Bi morali zahtevati razveljavitev
tega razpisa?

http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/javna_narocila/?tx_t3javnirazpis_pi1%5Bshow_single%5D=1323

Lep pozdrav,
Jure Repinc