[Fellowship-Slovenia] [pipa-org] 10 obletnica Pingo 3.0 in Software Freedom Day 20.9.2014

Aleš Košir ales.kosir at gmail.com
Wed Aug 27 16:15:07 UTC 2014

Pozdravljeni,

Za dan svobode programske opreme (Software Freedom Day) se načrtuje manjše srečanje nekdanjega moštva Pingo okrog 20.9.2014. Točen datum in uro želimo uskladiti prek https://dudle.inf.tu-dresden.de/SFD_2014_Pingo_3/  Če le mogoče, javite svojo morebitno prisotnost v ta koledar, lahko pa tudi bolj preprosto z odgovorom na to sporočilo.

Namen srečanja je poleg druženja moštva Pingo tudi obujanje spominov na izid Pingo 3.0 pred točno desetimi leti in izmenjava (medgeneracijskih) izkušenj, kaj (prosta) programska oprema je in kako se to počne.

Dogodek organizira Kiberpipa.

Lep pozdrav,
Ales