[Fellowship-Slovenia] Spet cenzura z izgovorom pornografije…

Igor Kolar igor.kolar at gmail.com
Sat Mar 9 12:47:18 UTC 2013

Sem videl, samo je source Falkvinge in on zna včasih, odličnim nameram
navkljub (!), malo pretiravat.

Kolikor sem razumel, bo EP glasoval o nezavezujočem memorandumu o začetku
postopka za sprejem direktive o "odstranjevanju na spolu baziranih
stereotipov v vseh vidikih življenja v Uniji" in en mičken del tega naj bi
bil oklic za omejitev pornografije "v vseh medijih" (internet included),
zavoljo degradirajočega odnosa do ženskih performerk v tej branži. Dvomim,
da bi lahko taka direktiva nanesla celovito prepoved pornografije v EU.
Niso tako neumni in tudi upajo si ne. Oz. kot gre pregovor:

"if you were to take all the pr0n off the Internet, there would be only one
website left .. and that would be BRINGBACKTHEPR0N.com".

Kar se mene tiče, ki počakal na glasovanje, pogledal, kaj so rekli naši,
nato pa tistih norcem, ki bi glasovali za, poslal prošnjo za pojasnilo. Če
(beri: "ko") ne bi odgovorili, bi jim malo zažugal s s-t novico. Ne vem pa,
če je vredno full-on kampanije.
-i