[Fellowship-Slovenia] Software Freedom Day 2012

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Thu Sep 6 22:28:18 UTC 2012

On Nedelja 2. of September 2012 17.42.42 program at kiberpipa.org wrote:
> ena stvar ki bi jo bilo nujno naresti, je en press release kakšen
> teden prej, ki bi vseboval kaj pomeni free software in zakaj bi recimo
> nujno moral biti v javni upravi.
>
> a ima fsfe kakšen dober dokument, ki ga sicer naslovimo na
> zainteresirano javnost, predstavlja pa nekakšno zahtevo državnemu
> aparatu, da bi se moral prenovit v tej smeri ( da ga prevedemo ).

To bi bilo sicer fino, ampak po mojem bolje, da se politike lotimo pred
volitvami v bolj pripravljeni akciji, npr. kot Ask Your Candidates¹.

PR se pa strinjam, da je treba narest. Kar se flyerjev tiče, pa naj bi jih
dobili nekaj do takrat.

> mislim, da je Free Your Android precej zageekirana delavnica - z
> drugimi besedami: ni za smrtnike. a si lahko zmislimo kaj za smrtnike?
> mogoče generalna predstavitev, kaj je danes možno z prostim programjem?
> kako user-friendly je Linux (na primer)? v bistvu bi bilo super da je
> mini-delavnica 'linux za smrtnike' oziroma nekaj v tem stilu, da
> dejansko je neka publika....

Neki za bolj širšo publiko bi rabl, ja.

Kaj pa če naredimo nek bazar znanja — vsak dobi list², ki si ga nalima/naveže
nase na katerega napiše katerimi FS programi ali temami se ukvarja, da ga
lahko ostali ogovorijo glede tega. Lahko bi imel zraven še laptope in PCje, na
katerih lahko ti potem to demonstrirajo v živo in ne samo v teoriji.

Na ta način bi lahko zvedeli mnogi neposredno in v živo informacije ali pa
celo rešitve glede FS programov, ki jih zanimajo, pa še med seboj bi se bolje
povezali. Še posebej, če povabimo čim več organizacij itd, da se pominglamo pa
še kakšne povsem noobe.

Kako se vam zdi ta ideja? Bi takoj čim več prostovoljcev, da se javi na voljo
za vprašanja navdušenih množic v majhnih paketkih.

Da začnem z dobrim zgledom, se javim za:
- Gentoo
- KDE
- DreamPlug
- (ConTeXt)
- (Cherokee)
- Zanshin
- GTimeLog
- ownCloud
- CLI basics
- FSFE
- licence ipd. dolgčas

——
1	http://fsfe.org/campaigns/askyourcandidates/

2	še boljše: lično narejeno majico na kateri piše „Pocukaj me za rokav, če te
	zanima …“
--
FSFE Legal Coordinator
and Fellowship group Slovenia Coordinator
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: matija_suklje at ippi.fr      || gsm: +386 40 690 890