[Fellowship-Slovenia] Fwd: POK 2012 - informacije in vabilo

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Sat Jun 2 14:28:14 UTC 2012

On Petek 1. of June 2012 11.40.51 Robert Ludvik wrote:
> Matija je rekel, da vas lahko malo zaspemam :)

Hehe, za take zadeve pa zmeraj!

Kul, upam da mi tokrat uspe prit.

> Pa koga še lahko povabimo poleg LUGOS, Ubuntu.si, Kiberpipa, ST, SIUUG,
> FE, Arnes?

FSFE oz. fellowship npr. ;)

Kaj pa koga z MJU? BTW, a Kibla še kej miga v tej smeri?

> Ciljani termini so:
>
> 23.6.

Osebno mi ta ne ustreza (me dečva fenta če zamudim 5. obletnco), ampak drugače
se sliši OK.

> 30.6. (ta je že malo vprašljiv)

Ta teden moram pa v Berlin, ne vem pa še točno kdaj.

…heh, datumi za POK me spet ne marajo :P

FSFE Legal Coordinator
and Fellowship group Slovenia Coordinator
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: matija_suklje at ippi.fr      || gsm: +386 40 690 890