[Fellowship-Slovenia] Nekaj ACTA-related dokumentov

Janez Urevc janez at janezurevc.name
Wed Feb 8 16:59:23 UTC 2012

Pozdravljen fellowship!

Naj se najprej predstavim, ker me verjetno ne poznate. Moje ime je Janez
Urevc. Trenutno pišem diplomo na FRIju, pred nekaj leti sem delal kot vodja
Kiberpipe in sem od nekdaj zelo zvest ideji prostega programja. V
fellowshipu zaradi pomanjkanja časa nisem bil nikoli preveč aktiven, sem na
na listi že od samega začetka.

V roke mi je prišlo nekaj dokumentov, ki o acti krožijo po EP. Bolj ali
manj gre za njeno brezkompromisno zagovarjanje. Verjetno je vse, kar tam
notri piše bolj ali manj znano, a kljub temu posredujem naprej. Mogoče komu
kaj koristi.

JAnez

---
Janez Urevc