[Fellowship-Slovenia] Software Freedom Day 2012

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Tue Aug 14 15:29:47 UTC 2012

On Ponedeljek 13. of August 2012 17.52.25 Janez Urevc wrote:
> Sounds nice. Kaksno manjso rec lahko pomagam...

Super! Se še kdo javi, da bi pomagal?

Še več dobrih novic — lahko storimo oboje!

Ravnokar sem zvedel, da Erik iz FSFE utegne prit in met Free Your Android
delavnico kako svoj Android spimpat, da čimbolj služi tebi in tvoji svobodi in
se rešiš Googlovega primeža nad tvojim telefonom (flashat z CyanogenMod,
Replicant, F-Droid repo, CalDAV ipd.).

Hkrati pa FSFE plača stroške enemu Slovencu, ki bi se prav tako naučil kako
vodit Free Your Android delavnice, da pride 26. avgusta v Berlin ne tečaj.

Kogar zanima sebe in nato tudi ostale to naučit, naj se čim prej javi, da ga
lahko pošljemo gor!

Če gre kdo, imamo lahko za SFD delavnico za ~16 ljudi namesto ~8, če jo bo
Erik moral sam izvesti.

To smo sicer že zamudili, ampak registriramo se lahko vseeno, pa bomo nekaj
materiala naprintali, pa dobili od FSFE.

FSFE Legal Coordinator
and Fellowship group Slovenia Coordinator
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: matija_suklje at ippi.fr      || gsm: +386 40 690 890