[Fellowship-Slovenia] Smartcard

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Tue May 17 19:12:36 UTC 2011

On Monday 16 of May 2011 15:28:08 Rok Papež wrote:
> Se strinjam z napisanim. Kje in kateri čitalec si pa kupil? Nazadnje, ko
> sem
> preverjal te čitalce so bili v Sloveniji ali slabo dobavljivi ali dragi
> ali
> pa so zelo slabo delovali pod Linuxom O:-).

Kateri čitalci delajo pod GNU/Linux sistemom:
http://pcsclite.alioth.debian.org/ccid.html
http://pcsclite.alioth.debian.org/supported.html

Ko sem ga jaz kupoval pred enim letom, so bili pri nas teli dostopni:
* Gemalto Shell Token V2 (kartico obrežeš na velikost SIM-a in imaš efektivno
token):
http://pcsclite.alioth.debian.org/supported.html#0x08E60x3438
* ActivIdnetity USB Reader V3 2.0 (SCM Microsystems SCR3310 V2):
http://pcsclite.alioth.debian.org/supported.html#0x09C30x0013
* Gemalto Twin PC USB:
http://pcsclite.alioth.debian.org/supported.html#0x08E60x3437

Glede nakupa pa imam izjemno dobre izkušnje s slovensko firmo Crea d.o.o..
Dejansko so mi lahko svetovali katerega kupit in testirajo vse tudi na
GNU/Linux sistemih. Zanj sem dal 15€ in mi dela super.

Za ustvarjat ključe gor predlagam kar:
http://wiki.fsfe.org/Card_howtos/Card_with_subkeys_using_backups

In, kot je že bilo rečeno, razen če se zelo motim o tem kako OpenPGP kartice
delujejo, sem tudi jaz lepo svoj ključ in podključe in vse delal.

Glede vprašanja varnosti, pa so seveda tisti, ki imajo lastno tipkovnico za
vnos PIN-a bolj varni, ker se pri tistih brez nje, da vsaj teoretično
poslušati X-e in kater PIN je uporabnik vnesel.

Namestnik pravnega koordinatorja, FSFE
in Koordinator Fellowship skupine Slovenija
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552