[Fellowship-Slovenia] Smartcard

Damjan Cvetko cvetko.damjan at gmail.com
Mon May 16 12:28:34 UTC 2011

Oi

Res ne vidim poante lastne rešitve delat/iskat - sem lastnik FSFE kartice in
je dober produkt. Soliden čitalec pa tud pride samo nekih 20 EUR. Tak da
mislim, da vsi, ki premorejo, naj raje vplačajo članarino za FSFE fellow-a
pa dobijo kartico na dom ;) Gre za financiranje NVO FSFE, ki ta denar seveda
potrebuje za normalno delovanje.

Drugač pa se seveda dobi zadeva za 20EUR ali manj tudi, vednar, kot je
povedal Matija, še zdaleč ni tako fancy.

Kartica in primeren čitalec pa na Linux-u delata super in sta več kot
primerna/varna rešitev za kriptacijo/dekriptacijo in podpisovanje.

Lp

Damjan