[Fellowship-Slovenia] Document Freedom Day 2011

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Thu Mar 31 09:43:55 UTC 2011

On Thursday 31 of March 2011 00:31:19 Igor Kolar wrote:
> Škoda za manjko folka, drugače pa je bilo prav prijetno, klepet po
> dogodku pa posebej.

To bi bil tudi moj povzetek ;)

No ja, mal se je poznalo, da smo tokrat bolj na hitro organizirali pa da nismo
mel nekega resnega PR letos. Js sm pogrel tisto lansko in poslal na ene 24
koncev. Iz tega je prišlo, da so me za spletni Dnevnik intervjujali (to zna
bit kul), za Žurnal24 tudi (to ste nekateri videli) in pa na Radiu Študent sem
najavil dogodek.

Na spletu pa tudi nisem opazil ravno veliko aktivnosti. Me je pa prijetno
presenetila tale:
http://www.sio.si/sio/sio_portal/novice/novica/article/965.html

Naslednje leto pa se vključi kdor se bo javil za DFD na DFD mailing listo
kakšen mesec prej — tam je res polno idej in si med sabo veliko pomagajo! XD

Drugače pa hvala vsem ki ste prišli, še posebej pa Roku, Simonu in Igorju (in
pa Kiberpipi in Spletnim uricam, ker so nam odstopili prostor)!

lp,
Matija

--
 /\  Document Freedom Day        - Osvobodi svoje dokumente
_\/` http://documentfreedom.org/ - 30. marec 2011

Namestnik pravnega koordinatorja, FSFE
in Koordinator Fellowship skupine Slovenija
www: http://fsfe.org       █▉   || priv. www: http://matija.suklje.name
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
xmpp: hook at jabber.fsfe.org ▉▉   || priv. xmpp: matija.suklje at gabbler.org
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552