[Fellowship-Slovenia] Mnenje o DRM

Damjan Cvetko cvetko.damjan at gmail.com
Mon Mar 21 12:50:38 UTC 2011

Stališča so tukaj bila dokaj jasna, ko je SUN objavil open source DRM
rešitev:

http://www.theregister.co.uk/2006/04/15/lessig_stallman_drm/

Dejstvo je, da prva točka ni kompatibilna s svobodo. Če kupim danes knjigo,
jo lahko počečkam, prepišem, preberem, posodim, citiram, prodam ali
prekopiram.

Torej - DRM bi mi naj, tako ali drugače, preprečeval tole. Zakaj? Zadevo sem
legalno kupil. DRM je samo super kratica za kratenje pravic uporabnikov.

Zatorej se razume, da koncept DRM ni kompatibilen z konceptom svoboe in če
nadaljujemo ni kompatibilen z idejo FSF.

Kaj pa FSFE pravi na tole?

http://fsfe.org/projects/drm/index.en.html

Lp

DC