[Fellowship-Slovenia] Mnenje o DRM

Andrej Čremožnik andrej.cremoznik at gmail.com
Mon Mar 21 10:56:24 UTC 2011

Mal sem razmišlju o DRM, pa me zanima kakšno je vaše mnenje;

1. Ideja DRM
Omogočiti lastnikom avtorskih pravic nadzor nad digitalnimi vsebinami.
S tem se mi ne zdi nič narobe. Sicer ne vidim smisla v tem, ampak razumem,
zakaj bi kdo to hotel.

2. Implementacija
Tu je sicer cel kup problemov, ampak bi se usmeril na to, da DRM s sabo
potegne kup lastniških strojnih in programskih tehnologij.

Zanima me, ali bi podpirali DRM, če bi bil implementiran na način, ki
nikakor ne bi omejeval razvijalcev strojne in programske opreme, torej da bi
bil nepatentiran, brezplačen, odprt standard? Ali je takšna zasnova sploh
možna?

Lp,
Andrej