[Fellowship-Slovenia] Document Freedom Day 2011

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sat Mar 12 08:37:21 UTC 2011

Živjo!

On Fri, 11 Mar 2011 10:48:45 +0100, Klemen Robnik
<klemen.robnik at gmail.com>
wrote:
> pohvale vsem udeleženim v debati, če bi toliko truda namenili projektom
za
> DFD, bi bil to zelo dobro izpeljan dogodek :D

No, no.. neni sta bila oba odgovora veliko zanimivega povedala :-).
Za DFD je pa vprašanje kaj bi pripravili..... jaz sem 100% za, da podpremo
WebM, VP8 vs. h.264. S čim konkretnim pa?

Ali kdo v Sloveniji uporablja WebM/VP8 v produkciji? (poleg brskalnika
Chrome :P)

> p.s. igor, dober opis stanja

Theora/WebM

Google