[Fellowship-Slovenia] Projekt podprtost Linuxa

Andrej Znidarsic andrej.znidarsic at gmail.com
Sun Jun 26 18:57:18 UTC 2011

Živjo!

Stvari nimam tako dobro razdelanih kot je morda videti iz odgovorov, saj si
jih (odgovore) večinoma sproti izmislim ;).
Moj največji pomislek pri vodenju tega projekta je čas, saj že zdaj lep del
prostega časa namenim koordiniranju slovenskih Ubuntu prevajalcev (imamo pa
prste vmes tudi pri prevajanju Gnome in KDE), prevajanju, sokoordiniranju
prevajanja globalnega projekta Ubuntu, ter še nekaterih drugih projektov pri
nas.
Glede enega od teh imamo v četrtek, 30.6. ob 18.00 Kiberpipi srečanje. Tema
bo Ubuntu izobraževanje [1]. Prostovoljci in ideje zaželeni.

Skratka imam neko vizijo, stvar me zanima, vendar si nočem naložiti preveč
stvari, saj se bojim, da bi potem moral zapostaviti obstoječe stvari oz. jih
delati slabše kot si jih želim.
Zato bi bil vesel, če bi štafetno palico prevzel nekdo drug (sem pa seveda
absolutno pripravljen pomagati pri izpeljavi).
Če se ne bo nihče javil, sem projekt pripravljen privzeti tudi jaz, vendar
se bo morda odvijal po polžje ;).

Lp

[1]
https://docs.google.com/document/d/1f-H5-GM5QmL8EvZhln7RznylsVUj2KoS4ANjkk5J8rM/edit?hl=en_US&authkey=CIGhkuEI
Great things are not done by impulse, but by a series of small things
brought together.