[Fellowship-Slovenia] Neuradni firmware ne izniči garancije

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Sat Jun 25 19:48:11 UTC 2011

On Thursday 23 of June 2011 19:07:40 Domen Kožar wrote:
> "okoliscin" - kako si to pravniki razlagate?

Odvisno od okoliščin pač ...pravo (tako kot marsikaj) ni eksaktna znanost. Če
bi bila, ne bi potrebovali celotne komplikacije s sodnim sistemom ipd.

V vsakem primeru, dokler stvar kupiš kot potrošnik, si kul ;)

> Sepravi ce HTC pravi, da ne bo izdal uradnega 3.0 Androida, ga lahko
> nalozim gor, ker mi pripada ta pravica?

Ja.

Nisem preveril.

Ampak kolikor sem klical na Samsung servis s tem vprašanjem, so bili slišat,
kot da jim je malo mar za kateri firmware je naložen, dokler nisi po hardware-
u šaril.

Namestnik pravnega koordinatorja, FSFE
in Koordinator Fellowship skupine Slovenija
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552