[Fellowship-Slovenia] Projekt podprtost Linuxa

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Tue Jun 14 18:28:10 UTC 2011

Hoj,

vsaj kar se HW tiče, sem en tak projekt nameraval/začel globalno že pred leti
in me istočasno žalosti, da je še vedno potreben in hkrati veseli, da bi
lahko pri tej ideji celotna Slovenska prostoprogramska skupnost sodelovala.

Lahko dodam par vnosov v tako DB in se mi zdi, da bodo ostali tudi z veseljem
:]

Mogoče kar se HW tiče bi bilo bolj smotrno to izvesti v sklopu TuxMobil¹, ker
je tega res preveč. Kar se servisov tiče, se pa vsekakor strinjam in podpiram!

-.-.-
[1]	http://tuxmobil.org/
--
Namestnik pravnega koordinatorja, FSFE
in Koordinator Fellowship skupine Slovenija
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552