[Fellowship-Slovenia] Projekt podprtost Linuxa

Andrej Znidarsic andrej.znidarsic at gmail.com
Tue Jun 14 17:40:08 UTC 2011

Živjo!

Pred kakšnim letom sem na Lugosovem wikiju[1] ustvaril stran podprtost
Linuxa.
Namen strani je ocena kako dobro različni ponudniki (spletne banke, tiskanje
fotografij, javna uprava, itd...). To je lahko koristno za 2 namena:
1.) Nove uporabnike Linuxa obvestiti kateri ponudniki storitev njihov sistem
dobro podpirajo
2.) Ta seznam uporabiti kot pritisk na ponudnike storitev za izboljšanja
njihove podpore

Mislim, da bi bilo treba seznam premakniti na kakšno stran z več obiska
(morda na www.odprtakoda.si, ko bo narejena), jo promovirati, dodati vnose
še več podjetij in seveda začeti "spamati" podjetja, ki trenutno Linux slabo
podpirajo.

Zanima me, če ima kdo kakšne ideje glede tega seznama/bi bil pripravljen pri
tem projektu sodelovati.

Lp, Andrej

[1]https://wiki.lugos.si/projekti:podprtost-linuxa

Great things are not done by impulse, but by a series of small things
brought together.