[Fellowship-Slovenia] Državna uprava bo prešla na Prosto Programje! :D

Andrej Kositer andrej.kositer at agenda.si
Thu Feb 24 11:20:37 UTC 2011

Z obema se strinjam. Ali lahko naš FSFE fellowship kaj pomaga pri zadevi?
Verjetno se nam splača podpreti avtorje dokumentov; na SloTechu sem videl
je tudi nekaj precej negativnih komentarjev. Mikrosoft ima tudi zelo močne
mehanizme lobiranja v vladi...
Predpostavljam, da je veliko teh "negativnih" komentarjev (slo-tech, finance, FB) precej motiviranih. Vsaj za nekatere vem, da jih širijo in podpihujejo ljudje zelo blizu MSjevem PR-u.
V to smer mislim, da se ne splača spuščat, ker nimamo toliko denarja in časa.
Jaz sem zagovornik javnega in transparentnega izražanja mnenj in podpore, zato bi se mi zdelo ustrezno če bi FSFE javno izrazil podporo naporom MJU v tej smeri!
Mogoče strokovno podprl nekatere izsledke študije ? Spletna stran, izjava za medije, pa v vednost medijem (ki o tem pišejo) in MJU, vlada.

COKS tega ne more naredit, saj smo že obtoženi kot plačnik študije :) Čeprav sem bil le neke vrste recenzent ...

lp

--
Andrej Kositer, CEO, www.agenda.si/Andrej_Kositer

Predlog! Obiscite prenovljeno spletno stran www.agenda.si

ODPRTA KODA IN LINUX
STORITVE : POSLOVNE RESITVE : UPRAVLJANJE IT : INFRASTRUKTURA IT : IZOBRAZEVANJE : PROGRAMSKA OPREMA

Visit our updated web page at www.agenda.si

OPEN SOURCE AND LINUX
SERVICES : BUSINESS SOLUTIONS : IT MANAGEMENT : IT INFRASTRUCTURE : TRAINING : SOFTWARE