[Fellowship-Slovenia] I ❤ Free Software... em, Microsoft

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Mon Feb 14 15:33:48 UTC 2011

On Monday 14 of February 2011 15:01:09 Janko Mivšek wrote:
> Živjo!

> Vse se da, če se hoče. V tem primeru na šoli ostane en računalnik z
> Winsi, kjer so gor programi kot bančno poslovanje in podobni, ki ne
> Linuxu ne delajo, pa tudi cel Office.

Pfff, Wine al pa plačat Crossover Office licenco :P

> Če torej res prileti kak tak dokument, se ga gre pač odpreti na ta
> računalnik. Hkrati pa bo ravnatelj slej ko prej imel dosti in bo
> opozoril gospode na ministrstvu, da naj se za božjo voljo prenehajo
> delati važne s prekompliciranimi Wordovimi dokumenti za en navaden dopis
> ali preglednico.

Predvsem je pa, kot so že ostali izpostavili, treba javno upravo in vse resne
zadeve premestiti na opdrte formate. Že zaradi komunikacije in pa arhiviranja
je to edina prava pot.

P.S.	Se opravičujem za kratke odgovore, ampak imamo v sredo sestanek, v
četrtek pa imam izpit in sem malo na kratkem s časom :\
--
Namestnik koordinatorja Freedom Task Force
Koordinator Fellowship skupine Slovenija
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552