[Fellowship-Slovenia] I ❤ Free Software... em, Microsoft

Domen Kožar domen at dev.si
Mon Feb 14 13:30:45 UTC 2011

Na gimnaziji Ledina furajo linux že od samega začetka. Se spomnim, ko so
profesorji špilal igrce med testi preko linuxa v konzoli :)

Tam je definitivno interes in če se komu ljubi s promocijo in angažiranjem,
tam je vprašanje volje in sploh ne izbire.

PS: še dijaki bodo veseli, da bo Dobljekarca nehala govorit "no zdaj pa
naredimo v wordij", ampak bo verjetno "no zdaj pa naredimo v writerji"

--
lp, Domen