[Fellowship-Slovenia] FSFE Projekt: reklamiranje prostih pregledovalnikov PDF v državni in javni upravi

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Thu Sep 9 15:22:12 UTC 2010

Dne četrtek 9. septembra 2010 ob 07:09:01 je Robert Ludvik napisal(a):

> Tudi meni se mota po glavi kako se lotiti tega, da ne dobivamo v hišo
> obrazcev za izpolnjevanje v DOC in XLS obliki z Zavoda za zdravstveno
> varstvo, Ministrstva za finance ... in Fellowship bi lahko pomagal pri
> tem, a ne? :)

To je pri nas nedvomno velik problem in naj se naš Fellowship tega loti — ne
samo na DFD ;)

Ampak se mi zdi pa škoda, da se ne bi udeležili projekta, ki ga lahko (tudi na
individualni ravni) z ne veliko truda opravimo in dosežemo vsaj nekaj malega
in pa opozorimo nase.

Sploh pa menim, da če se lotimo postavljanja vprašanj glede prostega programja
in odprtih formatov v predvolilnem času, bi na tem področju storili več kot če
bi kar tjavdan jamrali.

lp,
Matija

P.S. Pred kratkim  pisal na IP RS glede (ne)uporabe odprtih formatov in so že
obljubili, da bodo spremenili vse v PDF.
--
www: http://fsfe.org       █▉   || priv. www: http://matija.suklje.name
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
xmpp: hook at jabber.fsfe.org ▉▉   || priv. xmpp: matija.suklje at gabbler.org