[Fellowship-Slovenia] Pirate Party in FSFE (Was: Re: Zapisnik sestanka 05.10.2010)

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Fri Oct 22 13:31:22 UTC 2010

Dne torek 19. oktobra 2010 ob 17:15:12 je Damjan Cvetko napisal(a):
> Hello ponovno

Hullo. Oprosti, da tako pozno odpisujem…
(odgovori so med vrsticami)

> Vredu, sam da se razumemo - the quote goes like this: "*United we stand,
> Divided we fall*" - s tem povem kaj menim o "sodelovanju". Sicer razumem
> tvojo težavo, ampak časi so težki ;)

To je res. In zato tudi menim, da bi se v Fellowship dobivali vsi, ki jih te
teme zanimajo, ne glede na politične, verske in ostale pripadnostne osebne
okoliščine.

Ne moremo pa vse početi pod imenom FSFE in iz podobnega razloga mogoče ne bi
bilo pametno pod Fellowship imenom. Kar pa nikakor ne pomeni, da ne bi isti
ljudje mogli pod drugim imenom (in se vsaj začeti organizirati na tej listi)!!

> [...]
> tako naprej, kam bomo prišli?", "Države, glejte v kaj vzgajate in v kaj
> silite mladino" in podobno. Definitivno lahko tukaj rečemo, da GPL in CC
> predstavljata realno alternativo C in rešita vse težave, ki na tem področju
> nastajajo oz. da sta sodobna rešitev za sodobne čase s sodobnimi težavami.
> Hočemo svobodno kulturo, kjer lahko na glas preberemo knjigo v javnosti in
> jo nato podarimo prijatelju, ki jo lahko podari naprej. Upam, da se
> razumemo da je knjiga symbol tako za kodo, glasbo, film kot tudi slike in

To je res in *seveda* ne gre tu za ščitenje „piratstva“ ipd. Je pa tudi res,
da čeprav se oboji borimo (v določenem obsegu) za nevtralnost interneta in
svobodo uporabnikov, se borimo na različnih bojiščih.

Anyonymous, 4Chan idr. so se lotili udarniško z metodo izjemne civilne
nepokorščine in kaznivimi dejanji. FSFE ima tu precej druge metode, ker je
njeno bojišče in vloga druga v tem boju. Torej ni problem v ciljih, ampak v
metodi.

Ja, včasih gre za finese, ampak razlika je ali vnaprej odobravamo take akcije
in si na našem bojišču s tem pridobimo slabšo izhodiščno točko, ali pa rečemo
„ACTA je slab dogovor, nevtralnost interneta je dobrina, ki jo je treba
varovati. Glejte kako daleč je prišlo — ljudje se organizirajo in protestirajo
proti temu že v tako ekstremnih oblikah!“

> S to tematiko se ukvarjam kar nekaj časa sedaj in lahko z zagotovostjo
> rečem, da je iz leta v leto huje - sam delam na ISP in smo zaradi
> zakonodaje morali vklopiti data retention system (upam, da vsi razumete,
> kam pes taco moli).

Bi bil zelo vesel, če bi kaj več o tem kdaj povedal na listi, sestanku ali
celo kot predavanje! :)

> Referenčno priporočam:
> […]
> ..... jaooo, kolk je tega... :D

Tell me about it! Ravno pišem dispozicijo za diplomsko na temo ACTA in sem
samo bookmarkal linke O_o

lp,
Matija

--