[Fellowship-Slovenia] FSFE Projekt: reklamiranje prostih pregledovalnikov PDF v državni in javni upravi

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Sun Nov 21 00:58:20 UTC 2010

Dne petek 19. novembra 2010 ob 16:16:05 je Robert Ludvik napisal(a):
> [...]

Hmmm, da bi spet obudili nek tak paket in ga ponujali? Čeprav je poznavanje
GNU/Linux sistemov (npr. Ubuntu) postalo precej bolj razširjeno, to ni slaba
ideja!

> S tem se je ukvarjala tudi Kiberpipa:
> http://www.kiberpipa.org/prosto/

Hja, dolgo je tega, ja :P

> Glede na to, da je sponzor (in vse ostalo) na TechSoup MS, je sploh
> smiselno riniti zraven?

V tem oziru se strinjam, da glede na to da zgleda MS omniprezenten na
TechSoup, bi mogoče res bila boljša alternativa, da se lotimo posebej
projekta.

> Naj se na COKS ta seznam redno posodablja, medije, uporabi za obveščanje
> o tem, (večje) spletne strani pa prosi, naj linkajo tja.

Vsekakor bi glede na to, da nismo ravno največja država in se nam zaradi
razdrobljenosti redno dogaja, da taki projekti sčasoma prenehajo, ker jih
edini vzdrževalec zapusti, bilo pametno, da se tega lotimo centralizirano.
Najbolje po mojem, da kot skupni projekt vseh zainteresiranih.

Če bo interes in volja, lahko rečem za dodatni seznam.

> Mogoče bi bil še Foxit Reader za dodati? (pa še kaj)

FoxIt je proprietary. Lahko bi pa dodali Sumatra PDF ali pa Evince, ja.

Npr. tudi server-side stvari bi lahko vsaj nakazali — npr. Drupal, Typo3,
WordPress kot rešitve za spletne strani NVO.

> Pa glede na to kdo je upravičen do tega:
> "Po veljavni zakonodaji Republike Slovenije ustanovljena društva ali
> zveze društev, ustanove (fundacije) in zasebni zavodi, ki so
> registrirani pri pristojnemu sodišču in delujejo v javno korist. ".
> bi bilo fajn preveriti kako priti do odgovornih ljudi in jih s tem
> seznaniti.

Če prav razumem Jakatov odgovor, bi bilo smotrno poskusiti vklopiti v to
AJPES. Sicer ne vem koliko je to mogoče, ampak poskusiti ni škoda.

Vsekakor pa je kul in nadvse uporabna ideja! Mogoče če zbobnamo vse, ki so se
kdaj že s tem ukvarjali na kup, bi tokrat lahko preživela dlje časa :)

e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552