[Fellowship-Slovenia] MOL fail - embeddanje slike :)

Gasper Zejn zejn at kiberpipa.org
Sat Nov 20 08:46:44 UTC 2010

On Friday 19 November 2010 20:07:07 Robert Ludvik wrote:

> [...]
> Predpostavljamo, da ste želeli z grafičnim prikazom s pomočjo zemljevida
> zapore obiskovalcem spletne strani to predstaviti še bolj nazorno. Ne
> razumemo zakaj je potrebno za prikaz majhne slikice to slikico najprej
> vstaviti v dokument z enakim besedilom kot je že v osnovni novici in to
> dodati na spletno stran kot povezavo. Slikico bi lahko enotavno dodali
> na spletno stran.
> Poleg tega je oznaka na sliki, ki naj bi predstavljala kje bodo potekala
> dela, videti kot kakec goloba z resnimi prebavnimi težavami in kot taka
Moj predlog ...

--------------
Spoštovani,

Na spletni strani Ljubljana.si[1] ste objavili novico o popolni zapori
Slovenske ceste med Erjavčevo cesto in Šubičevo ulico. Predpostavljamo, da ste
želeli z grafičnim prikazom s pomočjo zemljevida zapore obiskovalcem spletne
strani to predstaviti še bolj nazorno.

Žal, tega se ne doseže z Word dokumentom. Splet omogoča vgradnjo slik v
spletne strani, kar je priporočeno. Še bolje pa bi bilo, če bi portal MOL, ki
je namenjen ravno zaporam v mestu[2], podpiral povezavo na točno določeno
zaporo. Tako bi lahko dodali neposredno povezavo na zaporo, narisano na
zemljevidu.

A, kot kaže, zapora sploh ni vpisana v tem portalu in nekateri mediji bi se na
tej točki morda že spraševali o legalnosti zapore.

[1] http://www.ljubljana.si/si/mol/novice/70118/detail.html
[2] http://zapore.gis.ljubljana.si/web/profile.aspx?id=MOL_Zapore@Ljubljana