[Fellowship-Slovenia] MOL fail - embeddanje slike :)

Robert Ludvik r at aufbix.org
Fri Nov 19 19:07:07 UTC 2010

S, Dusan Mulac piše:
> Se en izmed failov MOL-a...
>

> Kako embeddat sliko na webpage:
> http://www.ljubljana.si/si/mol/novice/70118/detail.html
>

> Ker hook nima casa, jaz nisem dober z kulturnim izraznjem po mailih,
> me zanima ce bi kdo lahko poslal kak mail MOL-u :)
>
> lp. d.

Osnutek, pa naj kdo dopolni ... :)

Spoštovani,

na spletni strani
http://www.ljubljana.si/si/mol/novice/70118/detail.html ste objavili
novico o zapori Slovenske ceste med Erjavčevo ceslo in Šubičevo ulico.
Predpostavljamo, da ste želeli z grafičnim prikazom s pomočjo zemljevida
zapore obiskovalcem spletne strani to predstaviti še bolj nazorno. Ne
razumemo zakaj je potrebno za prikaz majhne slikice to slikico najprej
vstaviti v dokument z enakim besedilom kot je že v osnovni novici in to
dodati na spletno stran kot povezavo. Slikico bi lahko enotavno dodali
na spletno stran.
Poleg tega je oznaka na sliki, ki naj bi predstavljala kje bodo potekala
dela, videti kot kakec goloba z resnimi prebavnimi težavami in kot taka
ne služi svojemu namenu.