[Fellowship-Slovenia] Liste spet delujejo, nov sestanek

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Mon May 24 12:25:46 UTC 2010

Dne ponedeljek 24. maja 2010 ob 08:41:14 je Mitja Podreka napisal(a):

> Sem pričakoval kako podobno vprašanje :)
>
> Varnost je tipa "security through obscurity" oz. vsakdo, ki pozna link
> si lahko ogleda seznam (glede na to, da je lista javna je to resda
> vsakdo — čeprav arhiv ne deluje). Če bi se vsi registrirali bi morda
> lahko seznam skrili, nisem pa tega preveril.

Hja, sem pričakoval cca. tak odgovor :P

Bo enktrat treba razmislit o neki rešitvi in če je ta dovolj kul.

> Kako kaže z sestankom?

Em, načeloma imam naslednji teden izpite, tako da sem do takrat časovno bolj
bedno. Sicer sem se vnesel v Doodle tabelo, ampak osebno bi mi bolj ustrezalo
po izpitih (torej po cca. 10.6.)

lp,
Matija

--