[Fellowship-Slovenia] DFD battleplan

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Fri Mar 19 23:11:23 UTC 2010

Dne petek 19. marca 2010 ob 23:49:43 je Andrej Čremožnik napisal(a):

> No, za celo uro precej verjetn ne bom mel.

Js bi sicer lahko, ampak normalnemu poslušalstvu na ljubo tut ne bom XD

To je bl v stilu cca. 30-45 min predavanje, pa 15-30 min pavze in spontane
debate ;)

> Kaj potem bo tam kak predstavnik
> s sodišča oz. mislijo oni nardit kakeršen koli PR ali predavanje glede
>  tega?

Je obljubljeno da prideta. Lahko bi ju dali tudi kot predavanje, ampak bi
bilo po mojem bolj zanimivo, da sta tam na voljo v okrogli mizi. Kar
pomeni, da bi moral met nekoga, ki bi vsaj do neke mere povezoval debato.

Lahko jih pa nahecam, da kljub temu imajo kratko prestavitev o tem kako
temu strežejo na sodišču.

Pa kul bi bilo, če bi Kiberpipo prepričal, da se event posname in so
predavanja in debata potem vsaj v video arhivu (če ne celo v živo
streamana).

> Agreed.

Super ...se bom vseeno potrudil, da napraskam denar od FSFE :]

 /\  Document Freedom Day        - Osvobodi svoje dokumente
_\/` http://documentfreedom.org/ - 31. marec 2010
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552