[Fellowship-Slovenia] DFD battleplan

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Thu Mar 11 20:44:50 UTC 2010

Dne četrtek 11. marca 2010 ob 14:05:08 je Andrej Čremožnik napisal(a):

> Ideja je, kolikor sem govoril s predavatelji, da bi tisto sredo prišla
ena
> skupina izrednih študentov v okviru pouka v Kiberpipo. To je okoli 20
>  ljudi. Odvisno, kako bo zadeva izpadla, bi se lahko potem naslednje
leto
>  kakšno predavanje na to temo vključilo v sam učni program.

OK. Temu primerno bi bilo pametno si tudi zastavit predavanja. Rabil bi
nekoga, ki bi zadevo predstavil z bolj designerskega vidika — se kdo javi?
Kdo pozna koga?

Zaenkrat torej so možna predavanja:
* splošno o odprtih formatih — lahko jaz, lahko kdo drug
* tehnični pomen odprtih formatov za sodišče — Bojan Muršec
* splošna dobrobit odprtih formatov za sodišče — Gregor Strojin
* odprti formati z vidika designa — *kdo*?

Še kakšni predlogi? Več kot 5 bi jih bilo po mojem mnenju že preveč :\

> Kar se tiče grafičnega oblikovanja, js se sicer bolj za webdesign
> specializiram, vem pa tudi par stvari glede tiska, tako da lahko tam
> pomagam.

Uskladi se z Ikom (Igor Kolar) in njegovim cimrom, če te zanima.

Drugače pa sta za urejanje spletnih strani FSFE in Fellowship na voljo
mailing listi:

> A bomo postavli svoj blog? Hosting lahk js dam.

Mjah, glede tega še čakam na par odgovorov od FSFE :\

lp,
Matija
--
www: http://fsfe.org		|| priv. www: http://matija.suklje.name