[Fellowship-Slovenia] EU želi spremljati kaj iščemo po spletu

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Sun Jun 6 11:07:05 UTC 2010

Dne nedelja 6. junija 2010 ob 10:24:04 je Igor Kolar napisal(a):
> 2010/6/6 Matija Šuklje <hook at fsfe.org>:
> > Bi glede tega bili pripravljeni kaj storiti? Npr. skupaj spisati nek
> > dopis in ga poslati našim evroparlamentarcem?
>
> Jaz sem našim poslancem mail poslal že včeraj; sem samo rekel, da
> predlagani ukrepi niso sorazmerni, tj da se da isto narediti z
> obstoječimi pooblastili pravosodja. Ter prosil za njihovo dokončno
> stališče. Seveda, če fsfe pripravi skupno izjavo, se podpišem tudi pod
> to.

Zaenkrat še nisem opazil kakšnega uradnega stališča FSFE. Lahko ga pa podamo
svojega kot Fellowship Slovenia. Ali pa združimo sile še z LUGOS, Kiberpipo,
COKS itd. in pošljemo skupaj. Več nas piše, bolj bo odmevno.

> Kanadski pooblaščenec za inf. zasebnost je v poročilu parlamentu leta
> 2001 zapisal:
> 'A popular response is: "If you have nothing to hide, you have nothing
> to fear". [..] The truth is that we all do have something to hide, not
> because it's criminal or even shameful, but simply because it's
> private.'

Cory Doctorow[1] je v svojem Little Brother[2] napisal:
»There's something really liberating about having some corner of
your life that's yours, that no one gets to see except you. It's a little
like nudity or taking a dump. Everyone gets naked every once in a
while. Everyone has to squat on the toilet. There's nothing
shameful, deviant or weird about either of them. But what if I
decreed that from now on, every time you went to evacuate some
solid waste, you'd have to do it in a glass room perched in the
middle of Times Square, and you'd be buck naked?

Even if you've got nothing wrong or weird with your body ­­
and how many of us can say that? ­­ you'd have to be pretty
strange to like that idea. Most of us would run screaming. Most of
us would hold it in until we exploded.

It's not about doing something shameful. It's about doing
something private. It's about your life belonging to you.«

lp,
Matija
-.-.-
[1] http://craphound.com