[Fellowship-Slovenia] Fwd: TV Tednik 1294 - VLOMILCI → \\ text beta2 //

Andrej Kositer andrej.kositer at agenda.si
Fri Jul 30 19:21:06 UTC 2010

Center odprte kode Slovenije (COKS) je nacionalni spodbujevalec
razvoja, uporabe in znanja o odprtokodnih tehnologijah in rešitvah.
Razvojno podporni Center Odprte Kode Slovenije nudi uporabnikom
centraliziran sistem storitve pomoči in podpore ter zagotavlja
rešitve za potrebe javnega in zasebnega sektorja.

On the road ...