[Fellowship-Slovenia] Fwd: TV Tednik 1294 - VLOMILCI

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Tue Jul 27 22:42:15 UTC 2010

Dne sreda 28. julija 2010 ob 00:00:49 je Andrej Kositer napisal(a):
> zločesti heker ali whatever = ... 3-5 stavkov ...

iSlovar[1] ima kot strokovno pregledana vnosa:

* vdiralec -lca m (angl. cracker)
kdor vdira v tuje računalniške sisteme z namenom nepooblaščeno uporabljati
podatke ali programe; sin. heker (2), kreker

* kreker -ja m (angl. cracker)
gl. vdiralec

„Kreker“ se mi sliši bolj domače, ampak „vdiralec“ je pa bolj slovensko.

> Jaz nisem dovolj kompetenten, tudi po branju Matejevega članka ne, mogoče
> še manj :) Nima pa smisla, da je spackano!

„Spackano“ je bilo mišljeno v prenesenem samo-kritičnem pomenu ;) Vsekakor ni
nobene koristi, če pošiljamo okoli skropucala!

-.-.-
[1] http://www.islovar.org/
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552