[Fellowship-Slovenia] Fwd: TV Tednik 1294 - VLOMILCI

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Sun Jul 25 20:02:30 UTC 2010

\\ Osebno //

Osebno tudi mene moti, da se beseda „heker“ uporablja za kiberkriminalce. Kar
se mene tiče, je „heker“ nadpomenka — označuje nekoga, ki ima dovolj znanja,
da nekaj spremeni (program, sistem, napravo...) in to tudi stori.

Zdi se mi celo žaljivo, da se vse, ki nas hekerska žilica žene v razmišljanje
preko danih okvirov ter reševanjem problemov kar posplošeno enači s
kiberkriminalci.

\\ Fellowship //

Kar se tiče Fellowhipa, bi pa lahko na to tudi formalno opozorili, če se
večina s tem strinja.

Glede vsebine dopisa pa menim, da bi lahko predlagali boljšo primerjavo: heker
je proti črnemu to kar je strokovnjak za ključavnice proti vlomilcu. V obeh
primerjavah je drugi le kriminalna podvrsta prvega.

@Matej K.:
Kul. Imaš tudi kje posnetek predavanja?

-.-.-
P.S. Tudi Bruce Schneier kot korifeja na področju računalniške varnosti meni,
da je biti heker stanje duha ter sla po preseganju samega sebe ter meja
možnega in ne (nujno) kriminalec.
e-mail: hook at fsfe.org    █▉█▉█▉ || priv. e-mail: matija at suklje.name
sip: hook at ekiga.net             || gsm: +386 41 849 552