[Fellowship-Slovenia] Fwd: TV Tednik 1294 - VLOMILCI

Robert Ludvik r at aufbix.org
Sun Jul 25 13:24:20 UTC 2010

Zdravo

Zadnjič sem na Tv Tednik ujel tole in me je kar pogrelo :) Na naslov
tv.tednik at rtvslo.si bi bilo fajn poslati kako pripombo - glej spodaj. Če
lahko kdo kaj dopiše in pošlje v imenu ne_vem_koga (Fellowship + Lugos +
Kiberpipa?), bi bilo fajn ...
Lp

Spoštovani,

V 1294. oddaji TV Tednik je gospa Cirej prispevek "Vlomilci" končala s
stavkom: "Vlomilci so, tako kot hekerji, vedno korak pred nami.".
Neprimerno je delati primerjavo med vlomilci, ki s tem storijo kaznivo
dejanje, povzročijo materialno škodo in, kar je bilo v prispevku lepo
predstavljeno, oškodovancem pustijo madež na njihovi zasebnosti.
Hekerji v prvi vrsti niso zločinci. Heker je oseba, ki ga zanima kako
določena stvar deluje in želi s svojim znanjem to dopolniti ali
uporabiti za kakšen drugi namen, ki pa ni kaznivo dejanje.
Pomanjkljivosti ne izkorišča ampak nanje opozarja in jih pomaga
odpraviti. To so t.i. White Hat hekerji.
Z oznako "kreker" pri nas označujemo "slabe hekerje", t.i. Black Hat
hekerje, ki pomanjklivosti izkoriščajo v svoj prid.
Več o tem najdete na spodnjih naslovih.
http://en.wikipedia.org/wiki/White_hat
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_hat
http://2600hacker.stores.yahoo.net/film.html

Neprimerno je torej v isti koš tlačiti vlomilce (kriminalce) in hekerje
(entuziaste).