[Fellowship-Slovenia] Problemi SF.net

Jaka Kranjc smgl at lynxlynx.info
Sat Jul 10 20:07:07 UTC 2010

On Saturday 10 of July 2010 19:16:26 Matija Šuklje wrote:
> Sem dobil še odgovor od Karstena Gerloffa in pravi, da je problem v tem, da
> v ZDA šteje močna enkripcija podobno kot orožje in zato je njen izvoz.
> prepovedan.
>
> Opozoril je pa tudi na problem, da je (vsaj pred leti) SF.net zelo otežil
> možnost prenosa projekta iz njihovih repozitorijev na drugega podobnega
> gostitelja (npr. Savannah, BerliOS, Launchpad). Da pa se od takrat ni
> ukvarjal s tem.
>
> Načeloma je torej pozicija FSFE, da je potrebno razvijalce opozoriti na ta
> problem in na alternative ter da je premočna odvisnost od enega samega
> [...]
Tudi čisto praktično gledano je SF že dolgo nekonkurenčen dom za projekte. Ima
preveč težav in premalo občutka za potrebe uporabnikov. Od zgoraj omenjenih
lahko priporočam Savane (Savannah, Gna!).

LP
--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon
Have a sourcerous day! www.sourcemage.org