[Fellowship-Slovenia] Document Freedom Day

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Fri Feb 26 00:43:41 UTC 2010

Dne petek 26. februarja 2010 ob 00:45:57 je Andrej Čremožnik napisal(a):
> Jao, pozabu dodat note: IAM = http://iam.si/PED/IAM/index.php

Kul. Kaj za ene odprte formate pa uporabljajo?

> Čimprej še kak sestanek.

Se strinjam! Naslednji teden bi šlo?

Predlog 1:
4.3. ob 20.30 v Kiberpipi

BTW, na prejšnjem sestanku je nekdo vprašal, ali bi Ogg/Vorbis spadal pod DFD — ja, bi. So kakšne ideje kaj bi z njim lahko počeli na DFD?

gsm: +386 41 849 552
www: http://matija.suklje.name
e-mail: hook at fsfe.org		|| priv. e-mail: matija at suklje.name
xmpp: hook at jabber.fsfe.org	|| priv. xmpp:   matija.suklje at gabbler.org