[Fellowship-Slovenia] Document Freedom Day

Matija Šuklje hook at fsfe.org
Thu Feb 25 23:35:24 UTC 2010

Dne petek 26. februarja 2010 ob 00:17:28 je Andrej Čremožnik napisal(a):
> Mene pa zanima, kakšni so kaj plani za 31. 3. Zadnjič sem na predavanju
> udaril debato s profesorjem o odprti kodi, formatih, licencah ipd. in med
> drugim je beseda padla tudi na tale DFD.

Kul :]

> IAM[1] je zelo zainteresiran v
> kakšno predavanje ali karkoli na to temo, zato bi rad vedel, kako se bomo
> tega lotil.

Prav tako kul. Ampak kaj pa je IAM?

> Se bo glede tega pripravil kakšen dogodek v okviru Kiberpipe? Bomo imeli
> flayerje in promo material? Predvsem bi blo super, če bi kolaborativno
> pripravil neko kvalitetno prezentacijo. Interes IAMa za tole je precejšen in
> bi se najbrž splačal potrudit.
>
> Mnenja, ideje?

Sem ravnokar forwardal e-mail kaj so predlogi od FSFE, da bi naredil. Predvsem bi bilo do začetka marca dobro ugotoviti koliko ljudi je pripravljeno sodelovati in kaj bi storili.

Vsaj eno predavanje v Kiberpipi se mi zdi minimum kar bi bilo za narest!!

gsm: +386 41 849 552
www: http://matija.suklje.name
e-mail: hook at fsfe.org		|| priv. e-mail: matija at suklje.name
xmpp: hook at jabber.fsfe.org	|| priv. xmpp:   matija.suklje at gabbler.org